Cuma, Haziran 28, 2013

Özgürleşiyorum





ÖZGÜRLEŞİYORUM

Ne kadar kitap varsa kaldırıp çöpe attım
İnternetten indirip hemen yeni dizilere başladım
Sınav günü diye kaydetmiştim ya hani takvimime
Sildim derhal cevap anahtarı gibi boş bıraktım
Sensizlik bana çok iyi geldi
Ne kadar da ihmal etmişim kendimi
Umrumda değil sonuç, iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım sınavın yokluğuna inan ki
Attım kendimi sokaklara
Tükürdüm soğuk yalancı dershanelere
Üstelik hiç pişman olmadım ama
Halimden de hiç memnun kalmadım
Umrumda değil sonuç, iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım sınavın yokluğuna inan ki
Aslında iyiyim gerçekten
Bi kere özgür hissediyorum kendimi
Çapraz yatıyorum çalışma masamda, oh be! diyorum
Tüm boş zamanlar benim artık
Canım ne isterse onu yapıyorum
Ama biraz bilhassa gece sıcaktan uyuyamazken
Bir tuhaflık olmuyor değil sıkılıyorum, acıkıyorum
Boş testleri atamıyorum mesela, bakamıyorum
Kızıyorum, çok kızıyorum üzmek istiyorum Ösym'yi
Canını yakmak istiyorum, sonra yatışıyorum
Onlara da üzülüyorum o matematik sonuçlarını okumak kolay değil
Umrumda değil sonuç, iyi ki bitti
Omuzlarımdan koca bir yük gitti
Çoktan alıştım sınavın yokluğuna inan ki

Ama özgürleşiyorum ya, özgürleşiyorum

-düzenleme: ö.ö

 sonsuz sevgi ve saygılarımla




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder