Pazartesi, Aralık 08, 2014

41022106

Hayattaki başarısızlıklarından,
mutsuzluklarından kaçmayan
ve yalansız yaşayan tek bir adam gösterin bana.
Güneşe sesleneceğim
ve yekovana.
Güneş batıdan doğacak
ve yelkovan pervane olmayacak bir daha
akrebin etrafında.

Bana hayatında bir kez
yürekten ve hatasız sevmiş bir adam gösterin,
ateşe ellerimi sokacağım
kalemimi kırıp atacağım.
Tek bir adam,
sözleriyle seven ve kalbiyle sevişen.
Yalansız, korkusuz,
olduğu gibi çırılçıplak duracak karşımda.

Yanan her acının külü ardında bir borç bırakıyor.
Asla ödenemeyecek bir minnet borcu.
Tanrıya inandırıyor ve
''iyi ki'' dedirtiyor.
''İyi ki beni aldın ondan,
gördüm ve göreceğim.
Büyüyeceğim.
Tanrım acıların en güzelleri bunlar,
öğret bana daha çok yalanı
ve daha çok kötülüğü.''

Geçmişinin sevgisizliğini kendine zırh edinip kuşanmış,
parlak ve içi boş bir asker.
Ellerinde kan ve kir,
içinde telafisi olmayan derin kuyu
doldurmaya çalışıyor çok belli.
Yalnız öleceksin çocuk.
Yapayalnız.

Ben sevdaya dair tüm sınavlarımı verdim,
alnım ak ve vicdanım rahat.
Mutluluğun için kendimden son bir parça bıraktım sana.
Mutlu olmayı beceremezsen,
hakkım sende kalsın.
Benden bu kadar.
Bende bittin.
Hoş kal sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder