Çarşamba, Ocak 11, 2012

Ama sen

canım çok sıkılıyor
çok mutsuzum
neden ki bu çok saçma
sana da oluyor mu bu
bazen o kadar yalnız oluyorum ki
o kadar üzülüyorum ki ağlayasım geliyor
bence yanız değilimdir
dimi

hıı?
dimi?
bana cevap verir misin içimdeki ses?
hiç çok pişman olduğun oldu mu
benim olmadı da
ondan
çok
başım ağrıyor
ama bazı insanlara çok kızıyorum
o kadar kızıyorum ki bağırıp çağırmak
kafalarına bişeyler fırlatmak istiyorum
ama yapmıyorum
neden?
sen yapar mıydın
bence çok boş şeyler var
insanlar hep yanlış şeyler yapıorlar
yanlış insanlar
yanlış kararlar
yanlış yanlış yanlış
neden
kimse dersine çalışmıyor
benim moralim neden çok kolay bozuluyor
tatile daha çok var
ama kimse beni aramıyor
kimse beni merak etmiyor
kimse beni sevmiyor mu yoksa?
neden bu kadar yalnızım
neden bana cevap vermiyorsun
seninle konuşmıycam
baybay.

ama sen
benimle konuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder