Cumartesi, Ağustos 03, 2013

ben

Ama sen "şöylesin" ama sen "böylesin" kadar da midemi bulandıran ikinci bir cümle duymadım şimdiye dek. Ne demek ben öyleymişim? Söyleyin bana lütfen ben kimim? Hanginizin "olduğumu sandığı" insanım. Sizler bana baktığınızda kendinize en yakın gelen yönümü görüyorsunuz. Size göstermeyi seçtiğim yahut sizin görmeyi arzuladığınız "ben" oysa ben sandığınız kişiden çok farklıyım. Hiç bir zaman tek bir ben olmadı, tek bir doğru olamayacağı gibi. Bunu fark etmemeniz ne acı. Benim göstermekten sıkıldığım yüzümün yerini diğerlerinden biri aldığında "sen böyle değildin"ler duymak ne saçma. Kendiniz için bir ben yaratıyor sonra da buna inanıyorsunuz. Küçük kız, eğlenceli kız, duygusal kız, aptal kız... Ben hiçbiriyim ve hepsiyim. Bunu göremediğiniz için size üzülsem de söyleyecek hiçbir sözüm yok. Sandığınız "ben"i yaratmaya devam edin, zaman zaman eğlenceli oluyorsunuz. Ancak şunu unutmayın, beni yargılamanız kendinizi yargılamanız demek, çünkü beni sizler yarattınız.

-burada alkış efekti ve eğilip seyirciye selam veren kız resmi olacak-

ö.ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder