Perşembe, Ağustos 15, 2013

uyumaya 5 kala

uyumam gerek, ama uyku zaman kaybından başka bir şey değilmiş gibi geliyor. (bu yazdığını her sabah uyumak istiyorum beeen diye ağlarken de hatırla özlem)

kahveyi bırakmam gerek ellerimin titremesi geçmiyor, nabzım sürekli hızlı (bir doktor kızına yakışmadı bu dediğin)

deniz güzel şey, her sabah denizi görmek kokusunu duymak, uzanıp saatlerce sesini dinleyebileceğin kadar yakın olmak. bir de tatilci denen OO DENİZ VARMIŞ HADİ GÜRÜLTÜ YAPIP EĞLENELİM diye dolaşan kırmızı suratlar olmasa. denize mutlu olmak için gidilir, sesini duymak, iyotunu koklamak , tenine değen güneşi hissetmek için. yazın bunu bir yere

sevdiğim her şey ankara

şimdi yağmur yağacaktı, sabah erken uyanmam gerekmeyecekti, saatlerce dinlenmesi gereken o güzel liste beni çağırırken sırf gözlerim ağrıyor giye gitmek, ne biliyim, şey gibi,  neyse.

yanında olmak istediğim herkes, uzaklarda, uzaklar çok kötü biri

göz numaram yine ilerledi sanarken lensin üzerine gözlük taktığını fark etmek, ne biliyim, hayat çok garip, vapurlar falan

vapur demişken, ankaranın denizi olsa yine bu kadar güzel olur muydu merak ediyorum

hayatında kar görmemiş kız, dağ başında kar içinde bir yerde okuyacak, kalpli ceketime ve bana bol şanslar

o son shotı yapmayacaktım.

seni çok özledim

iygeceler üçlü priz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder