Perşembe, Ekim 31, 2013

.

-insanlara güvenmesi 10 yılını almış bir kızdan bahsediyoruz burada-

en karanlık gecende, inancının, mutluluğunun, isteğinin, seni yaşama bağlayan o ince çizginin solduğu anda o tek güvendiğin insana ihtiyaç duyarsın da o sana tüm kapılarını kapatmış olur ya. ölmek gibi bir şey. ölümü dilemek gibi bir şey. ölmek isteyip ölememek gibi bir şey. daracık bir kutuya hapsolmak gibi bir şey. o beyaz yavru kedinin ölümünü izlemek gibi bir şey.

ben istiyorum ki bir otel odasında yalnız ve mutsuz, ölü bulunayım.

alıştıkça tükeniyor insanlar, tanıdıkça azalıyor umutlar, geçtikçe büyüyor zamanlar, özledikçe azalıyor sevgiler.

bu gün yine ölemedim anne.

alıştıkça gidiyor insanlar.

zaman çok haklı biri.

tarihe not düşülsün, tüm insanlığa güvenimi kaybettiğim o gece için. ne varsa yapmayı planladığım, teker teker eksiliyorlar listemden.

bu gün saçımı kestirdim
maviye boyatıp rasta yaptırdım
dün o dövmeyi yaptırdım
yarın kulağımı deldireceğim

içimde milyonlarca kedi öldü.

bal yedim bu gün, tadını sevmedim

uyumayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder