Perşembe, Ekim 17, 2013

.

Kalemle olmaz, kitapla hiç
Benim üzüldüğüm
Buzdolabı buzla da dolar
Bir şekilde dolar
Ben bu boşluğu nasıl 
DAĞ LAAR DAAA YANKII LA NIIRR
Bu siktiğim boşluğu nasıl
Çürüyorum ben nasıl
Bir insan, bir insan!
Allah kahretsin nasıl
İzi boynuma yakışmış mı, nasıl?
Bir ölürsün, iki ölürsün, üç ölürsün
Güç ölürsün ama tam ölürsün
Nolursun nasıl
O dudağımın o orasını hep yoldum
Saçım kötü kesildi 
Şükür beyazladım ama kemiklerimi düşünmüştüm nihayetinde olgun bi insanım
B e n  b u b o ş l u ğ u n a s ı l
Kirpiksiz teyze vardı o ölmüş
Bayramlarda mendil verirdi, pijama verirdi, para verirdi, huzur verirdi
İstanbul’da kaç tane Huzur Apartmanı olduğunu bilseniz şaşarsınız
Kirpiksizdi, onu severdim
Ölmüş
Ninem de ölmüştü bi keresinde
Unuttum sonra öldüğünü canım öyle istemişti
Hatırlattılar ben unuttum, adını da unuturdum, Türkçe değildi
Cimcik cimcik makarna, yumurtası tavada, unutmazsam küserim, bileklerimi keserim
Bu tekerlememi nineme armağan ediyorum, bu oyunu severdi
Ölmemiş olsa “makaruna” derdi
Elleri çok buruşuktu, uzaya kadar cimcik çekilirdi
O ayağıma çorap giy çorap!-maktan hoşlanmıyorum
Boş telkinler edilmesin, ellerim üşüyor benim
Tarihe not: Az önce gök delindi
Fakat fiyakalı da delindi
İşte gök delindi mi öyle böyle delinirdi, senin benim gibi değil ki
Delik deşikler gibi
Şu ipi şuna geçirir misin
Benim gözüm görmüyor
ŞU İPİ NA BURYA GEÇİRİR MİSIN 
BENİM
GÜCÜM
YETMİYOR
Sana gelince, seninle elbet bir gün buluşacağız bedava indir
Bu böyle yarım çünkü
Halk dilinden manidar seçmeler: Yarım acılı
"Sevdikse, düzüşmemek için" demiş
Peki ben bu boşluğu sevgilim nasıl
Yalvarıyorum, nasıl
Ama sen, girsen mideme çökük dumana kadar girsen
Bağırtana kadar girsen, kanırtana kadar girsen
İçime karışana kadar girsen
Tekme tokat girsen
Siktiiir beee! deseler, adam kızı nasıl işlemiş
Hani öyle girsen
Yoksa ben bu boşluğu nasıl
Köprüde memelerini açarlardı
Biz durmadan tükürürdük
Şişhane’de o evin balkonundan yola atlanmazsa ta nereden dolaşılırdı
Uzaklık toptan saçmalık
Aşk saçmalık, açlık saçmalık, varlık saçmalık
Görsen bayılırsın
Ağzımda bi kan biriktirmişim ki, tam gülerken oraya buraya saçmalık
AMINA KODUĞUM KERANESİNDE BU OROSPU KIRMIZI SAÇMALIK
Tarihe not: Az önce yüreğim delindi
Fakat fiyakalı da delindi, benim yüreğim delindi mi öyle böyle delinirdi
Başkası olsa çoktan delirirdi
Sana gelince (X2)
Seninle elbet bir gün karşılaşacağız, bu böyle nasıl
Ama önce ben bu boşluğu nasıl
Nasıl doldurucam ulan, nasıl?

Ebru Vatansever

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder