Çarşamba, Ekim 24, 2018

2510

Yazacak yerim, çalacak kapım olsaydı burada olmazdım. Burada olmaktan hoşlanmıyorum. Ama belli ki kafamdaki seslerin susacağı yok. Yazmam gerek, yazmazsın delireceğim. Yeniden aynı şeyleri yaşamaya gücüm yok. Kendime bakacak halim yok. Bir ayna olsaydım ve ben, kendime ayna olan kendimden bakabilseydim; catlardım.

Hatalı üretilmiş bir yapboz parçası gibiyim, ne bir şeyi tamamlayabiliyorum ne de tek basima bir anlam ifade edebiliyorum. Yok olup gitsem hiçbir şey değişmeyecek, muhtemelen farkedilmeyecek.

7 yorum:

  1. Göksel ve Barış Manço taklidi yapmıştın. Barış Manço benziyordu ama Göksel'in alakası yoktu. Yine de komikti.

    YanıtlaSil
  2. Sen beni hiç mi tanıyamadın Panco? Bana nasıl alelade birisi gibi davranabildin? Hayatına girip çıkmış herhangi biri gibi. Sözler vermiştik birbirimize. Her ne olursa olsun, birbirimizin nefes aldığını bilecektik. Sen çekip gittin. Haber dahi vermeden, belki bu sözleri aklına bile getirmeden. Sana bu yüzden çok kızgınım. Karşına çıkamasam da nerede olduğunu biliyor, gölgeni izleyebiliyor, bastığın kaldırım taşlarına basabiliyordum. Sen hepsini tek başına yaktın, yıktın ve gittin. Biliyorum senin de bana kızman için sebeplerin var. Ama ben sana yalan söylemedim Panco. Acı da olsa sana hep gerçekleri söyledim.

    YanıtlaSil
  3. Anladığım kadarıyla hayatını düzene soktun. Buna seviniyorum tabiki ama bir taraftan da kıskanıyorum. Ben yoruldum Panco. Her şey kötü değil. İyi giden birçok şey de var ama bunlar artık beni ayakta tutmaya yetmiyor. Mücadele etmeye gücüm kalmadı. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Daha doğrusu biliyorum ama savaşabilir miyim onu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sana en başta yazdıklarımı hatırlıyor musun? Yazdıklarımı plansız, o an aklıma geldiği gibi yazacaktım. Yine öyle yapıyorum. Seni ilk tanıdığımda evden çıkmak istemezdin. Kalabalığa girmekten korkardın. Şimdiyse İstanbul'da tek başına yaşıyorsun. Büyüdün Panco. Sen bir çocuktun. Yaptığı bütün hataları masumiyetinin altına süpürebileceğim, ilgi delisi, yalnız kalmak isteyen ama yalnızlıktan korkan küçük bencil bir çocuk...

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim şeyler var. Mesela geçmişe baktığında -şu an beni ne kadar silsen de muhakkak aklına geldiğim zamanlar oluyordur- beni nasıl hatırlıyorsun? Seni kandırmaya çalışan beş para etmez adamlardan birisi mi? Seni seven bir adam mı? Ben neyim Panco?

    YanıtlaSil
  6. -Benden iğrenir misin?
    -Tabiki hayır.
    -O zaman gözyaşımı yala!
    -Saçmalama Panço!

    YanıtlaSil