Perşembe, Aralık 29, 2011

Dün gece rüyamda...

Dün gece rüyamda 70'lerdeydim. Dar paça yüksek belli yeşil pantalonum ve yüzümü kaplayan gözlüklerimle çokhoştum doğrusu. Saçlarımda hippi esintileri ve arka fonda cennetten çıkma bir parça vardı. Bir kutlama yapıyorduk, ayaklarımı yerde kaydırarak dans ettiğimi ve çok eğlendiğimi hatırlıyorum. Ayrıca her şey eski bir fotoğrafmışçasına sarımsı renkteydi. Güzel kokular, sesler ve insanlar vardı. Keyif vardı, huzur vardı. Eğlence bile huzur veriyordu; ikindi çayı içercesine, tarçınlı kek yercesine yahut en sevdiğim şairlerden birinin dizlerinde uyurmuşçasına. Rüyamda sahip olduğum 5 çocuğa rağmen mutluydum, ki içinde çocuk barındıran bir rüya; normal şartlarda keyif alacağım son şey olmalıydı. Ama bu rüya hiç normal değildi, o yüzden fazla yadırgamadım. Belki de bu bir yeni yıl işaretidir, ne dersin christmas?

Rüya yorumları
Rüyada 70'ler görmek: ''Rüyada yıl görmek rüyayı görenin kendisinde veya bir başkasında göreceği belaya işarettir.''
Rüyada çocuk görmek: ''Çocuk bazen kusura, günaha ve suç işlemeye, tövbe etmeye delalettir.'' bkz:imana gelmek
Rüyada hippi görmek: ''Rüyada bir hippi görmek, Aşırı ve ifade özgürlüğü temsil eder. Rüyada hippi olmak, hippi olduğunu görmek ; farklı olmak istediğini işaret eder. Sizin toplumsal normlar ve geleneksel değerleri reddetme eğiliminde olduğunuzu gösterir.''

uu rüya yorumum sizce de çok fazla değil mi? -sevgiler 29.12.201

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder