Pazartesi, Eylül 02, 2013

''gitmeli''

  Biten ayın ardından takvimimin sayfasını çevirmemle gördüğüm güzellik... Tesadüflere inanmayanlar var hala, düşünebiliyor musunuz?
  Valizim köşede hazır. Eylül en ''gitmeli'' ay sanırım. İçimde hiç dinmeyen bir heyecan ve tuhaf bir hüzün var. Sanki şu şu kapıdan çıkıp gittiğimde bir daha asla eski ben olamayacağım. Büyüyen ben, yetişkin ben, bu evde misafir ben... Daha önce böyle olacağını hiç düşünmemiştim, gitme vakti yaklaştıkça duygusallaşıyorum sanırım. Hüzünleri, acıları, mutlulukları tek tek katlayıp koyuyorum valizime; çocukluktan kalan birer deneyim olsunlar diye.
  Hayat güzel, yollar güzel.
  Tanrım,
  Hiç bitmesin güzel yollar.
                                                      ö.ö.

2 yorum:

  1. Aslında yollar. Yalanını görmez, yaraları sarmaz
    Hiç bitmez ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Gitmekle gidilmiyor ki…
      Gitmekle gitmiş olamazsın;
      Gönlün kalır,
      Aklın kalır,
      Anıların kalır.''

      C.Süreya

      Sil