Cumartesi, Şubat 15, 2014

Yüreğim üşüyor şimdilerde

Kahveni ve çayını nasıl içtiğini, uğurlu rakamını ve gazatede en sevdiğin sayfanın hangisi olduğunu biliyorum. Hangi gazeteyi okumayı neden sevdiğini de biliyorum mesela. Hayallerini, isteklerini yapmayı dilediğin ne varsa, cümlelerince anlattıklarınca biliyorum. Yatağın ne tarafında uyuduğunu günde kaç bardak su içtiğini mesela, ezberlemişim birer birer hiç farketmeden. Dinlediğin şarkıları izlediğin filmleri her birini yazıyorum bir köşeye seni taşıyan her parça gibi koyuyorum kenara saklıyorum hikayeni. Ellerinin her çizgisini yüzünün her noktasını ezberledim.Kalbinin atışını, boynunun kokusunu. Hikayeni biliyorum, seni ben gibi çok ve ben gibi hiç biliyorum. Denize dalar gibi heyecanlı tutkulu sana dalıyorum. Güne uyanır gibi neşeli huzurlu sana açıyorum göğsümü. Yalınayak yürüyorum yüreğim çırılçıplak korkmuyorum ıslanmaktan dipsiz sırlarında. Kayboldukça sana, durdukça sana hep sana yine sana. Bir rüzgar gülünde bir sonbahar gününde. Seni unutmak istedikçe sana uyanıyorum. Senden gitmek istedikçe yine şekersiz içtiğin çaya koşuyorum. Bildikçe unutup, korktukça seviyorum. Yüreğim üşüyor şimdilerde, korkarım üşüyeceğim. Şarkıları sustur lambaları yak yine sana döneceğim.

ö.ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder