Cumartesi, Ağustos 20, 2011

Ben, biz

Benim inandığıma inanmıyorsan eğer
Sen en büyük düşmanımsın!
Eğer benim dinlediğim güzel değilse sana
Sözünü, sesini duymayacağım asla!
Benim sevdiğim resimleri sevmeli
Benim yaptıklarımı yapmalısın!
Benim gibi düşünmeli, öyle giyinmelisin!
Eğer benim gibi değilsen
Yanılmışsın, hakkın yok senin yaşamaya!
Ya sana zulmetmeli ya da seni dışlamalıyım
En acımasız sözler ve gözlerle!
Tüm dünya ben olmalı
Her yüz ben.
Milyonlarca ben!
Bir ayna gibi yansıtmalısınız her biriniz beni.
Çünkü benim gibi değilseniz
Asla doğru değilsinizdir!
Yeni bir şey öğrenmeyeceğiz asla
Yeni bir şey görmeyeceğiz.
Yeni bir fikri duymayacağız
Çünkü biz; hem kör hem de sağırız!
Bizim gibi düşünmeyenler,
İnanmayanlar, giyinmeyenler ve olmayanlar
Hep yaptığımız gibi
Dışlanmalı ya da zorlanmalı.
Çünkü biz; hem kör hem de sağırız!
ö.ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder