Perşembe, Ekim 06, 2011

Dedi ve öldü

''Ölüm hayatın en güzel icatlarından birisidir" dedi ve öldü Steve Jobs.


Peki ya bana hayatın diğer ''en güzel icatları''nı sayabilir misiniz, ölmeden önce?

Evet evet siz, şaşırmayın!

Yaşadığınız hayattan memnuz musunuz gerçekten?

Yarın sabah ne için uyanacaksınız

Hayır merak ediyorum, içinizden biri yarın sabah dünyayı kurtaracaksa

Söyleyin de şimdiden hazırlık yapalım

Hoş ne zaman birileri bizi kurtaracak olsa, başımız derde giriyor nasılsa.


Yani diyorum ki, ne için yaşıyor

Şu ''Carpe Diem''leri biraz abartmıyor muyuz?


Yarın ölecek olsam mezar taşımda yazmasını arzu edeceğim tek bir cümle yok!

Belki, ''üzüm üzüm biberim, sanki karabiberim'' yani, belki...

Ha bu arada, ölürsem mezara gömmeyin beni

Biliyorsunuz asansöre bile binemem ben.


Hayata bırakacağım yegane şeylerin

Bir takım harfler yığınından öteye geçmesini ne çok arzu ederdim

Ancak biliyorsunuz; her insanın ilgi ve yetenekleri var bunun ötesinde yapabileceği bir şey yok.

Zaten hayatımın hiç bir döneminde dünyayı kurtarabileceğimi düşlemiş değilim.

Tamam,

Aslında yalan söylüyorum. Buna çok inandım

Hatta yer yüzünde bir grup iyi insanla beraber toplanıp, boş bir adaya yerleşebileceğimize

Orada bir iyilik ülkesi kurabileceğimize ve dünyayı ele geçirip pembe bir hayat yaşayacağımıza dair

Gülten Dayıoğlu kokan kurgular yarattım. -Bu noktada ''keşke her şey romanlardaki kadar kolay olsaydı'' diyerek sevgili Gülten Dayıoğlu'nu selamlarım.-


Yine de yarın; dünyayı kurtarmayacak olabilirim

Tedavisi mümkün değil diye bilinen bir hastalığa tedavi bulacak falan da değilim

Hoş yarın okula gitmek dışında pek fazla bir şey yapacağımı ummuyorum

Ama belki, olur ya

Bir yerlerde biri beni duyuyorsa ya da sevgili Tanrı beni hala çok seviyorsa

Şunu söylemek istiyorum;

Ben bunları yazdım ya,

Okuyan her insan 3 saniyeliğine de olsa

Dünyayı avuçlarında yaşatacak güce sahip olduğunu hissedecek biliyorum

İşte bu hayatın en güzel icatlarından biri daha!


Yaşadığınız hayattan memnuz musunuz gerçekten?

Yarın sabah ne için uyanacaksınız

Yarım saniye sonra ölebilecek olmak sizi de korkutmuyor mu?


Yoksa ben sadece ileri düzey bir obsesif kompulsif bozukluk mu yaşıyorum?


Yorum sizin

ö.ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder